logo-posyppo

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Π.Ο.Ε. - ΥΠ.ΠΟ.

ΔΙΟΣΚΟΥΡΩΝ 1Β – 105 55 ΠΛΑΚΑ

ΤΗΛ.: 210 3220992 – FAX: 210 3236294

Αθήνα, 06/09/2018

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: «Η Π.Ο.Ε.-ΥΠ.ΠΟ. καταγγέλλει την απόλυση 4 εργαζομένων στο Ταμείο Αλληλοβοηθείας.»

Η Ε.Ε. της Π.Ο.Ε.-ΥΠ.ΠΟ. καταγγέλλει την απόλυση 4 συναδέλφων που εργαζόταν, με σύμβαση ορισμένου χρόνου, στο Ταμείο Αλληλοβοηθείας, προσφέροντας απολύτως απαραίτητες υπηρεσίες στον παιδικό σταθμό του Τ.Α.ΥΠ.ΥΠ.ΠΟ.

Η απόλυση των συναδέλφων, που έχει επιφέρει ήδη σοβαρότατα προβλήματα στη λειτουργία του παιδικού σταθμού (έχουν κοπεί δρομολόγια μεταφοράς και η καθαριότητα αντιμετωπίζει πρόβλημα), είναι «έργο» της διορισμένης από τον υφυπουργό Πολιτισμού, Κώστα Στρατή, διευθύντριας του Ταμείου Αλληλοβοηθείας, Αναστασίας Κουτσή. Η συγκεκριμένη «συνάδελφος» ενεργώντας, με εντολοδόχο τον υφυπουργό, ανεξέλεγκτα και καταχρηστικά, όπως άλλωστε ενεργεί από την πρώτη μέρα της, κατ’ αρχήν παράνομης, παρουσίας της στο Ταμείο, «αποφάσισε» και «διέταξε» την απόλυση των τεσσάρων εργαζομένων, γράφοντας στα παλαιότερα υποδήματά της το Διοικητικό Συμβούλιο του Τ.Α.ΥΠ.ΥΠ.ΠΟ.

Και όλα αυτά συνέβησαν τη στιγμή που υπήρχε δέσμευση του υφυπουργού Πολιτισμού προς την Π.Ο.Ε.-ΥΠ.ΠΟ. πως θα ανανεώνονταν οι συμβάσεις των τεσσάρων συναδέλφων και πως ταυτόχρονα θα καταβαλλόταν κάθε δυνατή προσπάθεια για την τακτοποίηση τους μαζί με το υπόλοιπο προσωπικό του Τ.Α.Υ.ΥΠ.ΠΟ.

Ως Ε.Ε. της Π.Ο.Ε.-ΥΠ.ΠΟ. καλούμε τον υφυπουργό Πολιτισμού, Κώστα Στρατή, να τηρήσει τη δέσμευση του για τους τέσσερις συναδέλφους, καλούμε επίσης το Διοικητικό Συμβούλιο του Τ.Α.ΥΠ.ΥΠ.ΠΟ. να αναλάβει αμέσως τις ευθύνες του.

Τέλος, την υπάλληλο του ΥΠ.ΠΟ.Α., διορισμένη διευθύντρια του Τ.Α.ΥΠ.ΥΠ.ΠΟ. Αναστασία Κουτσή την παραδίδουμε στην κρίση των συναδέλφων μας. Σε κάθε περίπτωση η θέση μας ως Π.Ο.Ε-ΥΠ.ΠΟ. είναι ξεκάθαρη: Υπαλλήλους που απολύουν ετσιθελικά εργαζόμενους τους αντιμαχόμαστε, δεν τους θέλουμε στο ΥΠ.ΠΟ.Α. και πολύ περισσότερο δεν τους αποδίδουμε τον τίτλο του συναδέλφου.

Η Ε.Ε. της Π.Ο.Ε.-ΥΠ.ΠΟ.